News!

Nu har jag äntligen fått hem min jacka som jag skrev om i ett tidigare inlägg! :'D Yay! Den är pyttelite för liten, men det kommer nog att lösa sig om man töjer ut den lite - speciellt i ärmarna! Har fått mensvärk nu också, bläh. Imorgon ska jag sticka till gymmet och köra gärnet, eftersom det varken blev något idag eller igår. Hm. Måste sätta igång och plugga inför duggan också. Förstår inte riktigt vad det är vi ska plugga på... men det löser väl sig varteftersom antar jag. Bara att kika igenom anteckningarna och pdf:erna som ligger utlagda antar jag! :]





Nina

Hej takai! ^^



Du har verkligen superfin design men jag undrar hur du gör så att tid och datum, kategori och kommentars länken står högst upp och hur man ändrar typsnitt, skulle jättegärna vilja veta!

Kommentaren skrevs den: 2010-10-26 at. 17:30:30
Din blogg/hemsida: http://everydaysstory.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!