Upp och ner

Har hittat en ny favoritlåt som jag har lyssnat på en hel del idag, och den blir bara bättre och bättre för varje gång! :] {Klicka här för att lyssna i Spotify!} Haha, det är det som är så synd när jag hittar en bra låt; lyssnar verkligen sönder den, och plötsligt så är den inte så värst bra längre, haha :( Och äntligen har bakgrundsmusiken/soundtracket till Sex and the City 2 kommit ut också. Har faktiskt hittat rätt mycket ny musik att lyssna igenom de här senaste dagarna  - det gillar vi! (Som Ersnt skulle sagt.)

Usch, min mensvärk går inte över :( Känns som att jag har feber eftersom jag svettas och fryser omvartannat. Kroppen är riktigt skum alltså. Speciellt när man har sin tjejvecka! Humöret är inte riktigt på sin plats faktiskt :( Berg-och-dalbana med andra ord; inte okej!

Ska börja kika på the Dark Knight - den ska ju vara superb. Stackars Heath; synd att han inte fick göra fler filmer. Sedan ska jag nog sova - är riktigt trött fastän jag inte gjort någonting alls idag. Ska som sagt diska, städa och tvätta imorgon så att det blir någon ordning här någon gång, haha. Får se om jag orkar gymma imorgon, det är ju imorgon den värsta värken brukar komma... Tur att jag har mina Orudis i alla fall! :>





nicole

älskar jackan :)



/Shoppaholly

Kommentaren skrevs den: 2010-09-04 at. 23:34:55
Din blogg/hemsida: http://nicolesjostrom.blogg.se/
amanda erksson

åh vilken fin blogg! :D

Kommentaren skrevs den: 2010-09-05 at. 02:21:07
Din blogg/hemsida: http://aaeriiksson.blogg.se/
A f r o b e l i t a

Fin outfit=)

Kommentaren skrevs den: 2010-09-06 at. 13:41:37
Din blogg/hemsida: http://afrobelita.se
Annie

ååh, dark knight!

Kommentaren skrevs den: 2010-09-12 at. 00:24:28
Din blogg/hemsida: http://anniebrandelid.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!