Vår i Örebro

Har inte skrivit i bloggen på ett tag, så jag tänkte slänga upp ett inlägg nu! :] Har (precis som tidigare) galet mycket i skolan att göra, precis hela tiden, så jag har inte tid att blogga. Även fast solen har kikat fram, har jag inte med mig kameran överallt - men jag tror faktiskt att jag ska börja ta med mig den lite oftare. Man vet aldrig vad man kan hitta för roligt att fota (som häromdagen när vi satt ute och lunchade t.ex.)!

Hade en supermysig födelsedagshelg hemma i Stockholm förra veckan, och till helgen kommer mina folks upp hit och hälsar på! Imorgon är det torsdag, och sista dagen att plugga innan tentan på fredag. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra den här gången, men det tror jag nog! :'D Fick boken "Elsas Värld" i födelsedagspresent av min snälla bror också - den är superbra men tyvärr har jag inte haft tid att läsa så mycket i den än.







Emma

Härligt :}

Kommentaren skrevs den: 2011-04-13 at. 19:36:22
Din blogg/hemsida: http://emmacb.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Du är såå fin!

Kommentaren skrevs den: 2011-04-21 at. 00:23:33
Din blogg/hemsida: http://wiilow.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!