1 Augusti 2O11

Idag packar vi väskorna och beger oss hem till Stockholm för att packa om, och inhandla diverse nödvändigheter inför Usa-resan, som istället sker nu på fredag. Jag kan inte ens fatta att vi faktiskt ska til New York om bara 4 dagar. Förra gången blev Martin (min bror) riktigt sjuk i feber, så vi ställde in resan den 6e juni, och vi får hoppas att ingen av oss i familjen åker på något den här gången! :>

Ska sminka mig nu, och sedan äta frukost så att jag kan packa ner min tandkräm och tandborste! Kommer att sakna Omne lite - det var lite synd att vi inte badade mer - men det var inte tillräckligt varmt. :(

Viktupdate: Stack ut på en runda igår, och sprang för första gången på asfalt. Utomhus alltså! Har aldrig någonsin gjort det tidigare i mitt liv - och det var jobbigt ska jag tala om. Men det lyckades ju faktiskt, och jag var riktigt slut efteråt. Skönt! Har lite träningsvärk i rumpan idag, och det är så det ska vara! :]






BRÜSHAN

Wah, vad smal du har blivit i ansiktet :3 Kul att NY blir av ändå. Kram kram

Kommentaren skrevs den: 2011-08-01 at. 09:30:01



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!