OOTD

Imorse gick min favoritögonskugga sönder, men jag hittade en liknande på Lindex idag, som jag köpte. Synd :( Får se om denna är av bra kvalitet, för jag gillar färgen. (Originalskuggan hette "Her Majesty" och är ifrån Make Up Store och har hållt galet länge!) Den nya jag köpte var ifrån Maybelline NY's kollektion, och är liksom lite guldbrun i färgen. Svårt att förklara - men den är bra som "basskugga"/"vardagsskugga", tycker jag! :] Tvättat min neccessär nu också, eftersom att skuggan hade läckt i hela den. Lika bra att fixa innan Usa. Så nu ligger den på tork i solen och får stanna där tills ikväll! :>

Slänger upp det jag hade på mig idag btw;




{ leotisha - gina, halsband - albrekts guld, leggings - kappahl, ring - evans, armband - gina & kappahl }




djurfotografen

Vilket gulligt hår du har! :) Älska!

Kommentaren skrevs den: 2011-08-02 at. 21:05:48
Din blogg/hemsida: http://djurfotografen.blogg.se/
Anonym

Härligt leende du hade! :D

Kommentaren skrevs den: 2011-08-03 at. 12:16:39
Din blogg/hemsida: http://tildaphotography.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!