- 806 kalorier!

Detta var igår på gymmet! :} Gick superbra - stod på crosstrainern i 62 minuter, brände 806 kcal och insåg att jag crosstrainat 8,3 km. Galet alltså! Jag fattar inte att jag kommit hit igen! I måndags var mina fötter förstörda av smärta, och nu kändes det knappt. Bara det är ju ett stort framsteg - det betyder ju att jag kan träna ännu längre om jag så skulle vilja - yaaay! :}

Egentligen har jag som mål innan jag åker hem till Stockholm den 20e december, att jag ska ha nått mitt tredje delmål (alltså att träna bort 3 kilo ungefär), men det verkar som att jag fortfarande står still på samma vikt som när jag startade för ungefär en vecka sedan. Men vi får se - jag ska ju på kostrådgivning imorgon, så jag hoppas att det kommer att hjälpa till, speciellt inför sista spurten nu.

Men jag tänker också att jag inte får ge upp om vågen inte visar det jag önskar den 20e december, alternativt, att jag går upp i vikt under julen; så måste jag back on track direkt! Men det kommer nog att gå finfint! Man måste ju vara positiv och göra sitt bästa, annars kommer det aldrig att bli några resultat.





Eriiza

Wow 806 kcal är ju galet mycket, vad duktig du är!!!

Kommentaren skrevs den: 2011-12-11 at. 11:38:22
Din blogg/hemsida: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

Vilken vikt strävar du efter? =)

Själv har man tappat all disciplin under det senaste

halvåret och har varit helt utan form och bara lagt på mig.

Kommentaren skrevs den: 2011-12-11 at. 11:56:58
Din blogg/hemsida: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

OK, och vad väger du nu, och hur lång är du?

Men det är bra att ha ett mål, det blir lättare att kämpa då.

har man ingen siffra, så famlar man i blindo på något sätt.

Kommentaren skrevs den: 2011-12-11 at. 12:28:36
Din blogg/hemsida: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

Ja, allas kroppar verkar ha en siffra som den verkar vägra att gå under,

hur mycket jag än ansträngde mig vägrade kroppen

tappa fler kilon, störande gräns det där.

Någon särskild diet du funderar på?



Har återkallat publicering på din kommentar. =)

Kommentaren skrevs den: 2011-12-11 at. 12:35:44
Din blogg/hemsida: http://eriiza.webblogg.se/
jessica

självklart går man så småningom ner, men i början kan man stå sååå fast och tom gå upp... det är dessutom en "liten" skillnad på dej och biggest looster deltagarna;)

Kommentaren skrevs den: 2011-12-11 at. 12:46:11
Din blogg/hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!