"I'll be back", sa Arnold och nu säger jag också det

Åh, jag har suttit i flera timmar och kikat på mina fotografier från New York-resan i somras, och det är så mycket bilder som jag ännu inte hunnit redigerat och postat här på bloggen. Jag saknar staden så otroligt mycket förstår ni, men en dag kommer jag att åka dit igen, det är jag säker på! Är nu intresserade att se ännu ett bildregn från New York? :} (Och ja, det kommer att komma flera vill jag lova!!)





jessica

Vad är det för idiot?? Snälla säg att du inte bryr dej... det är "han" inte värd!!

LCHF är low carb hi fat alltså du byter ut kolhydrater (potatis ris bröd pasta mjöl socker) mot bra fett som smör tex. Äter alltså natuliga produkter som kött fisk fågel ägg och skaldjur med smör majjo bea grädde... lite snabbt förklarat=)

Kommentaren skrevs den: 2011-12-11 at. 16:27:04
Din blogg/hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
jessica

det är en fantastisk diet, men dom flesta hälsocoacher har inte kommit så långt ännu;).

Det borde inte gå att posta anonymt:(

Kommentaren skrevs den: 2011-12-11 at. 16:44:18
Din blogg/hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!