Klar med Flashuppgiften - äntligen!

Arrgh, jag förstår inte hur trött man får lov att vara? Kommer tröttheten från förra veckan nu är det ju nästan löjligt? Får gå och lägga mig tidigare och försöka gå upp tidigare istället, men skolan hamnar liksom i vägen och det är så svårt att gå ihop allting. Men idag har jag i alla fall äntligen lämnat in min förbaskade Flash-uppgift, som jag verkligen har kämpat med! Och äntligen är den klar - YAY! :}

Efter skolan tänkte jag att jag skulle upp och träna, men jag sitter här i valet och kvalet - jag vet inte om jag orkar. Jag är så fruktansvärt trött - men jag har inte tid att slappa om jag vill se resultat. Visst att kosten är en stor del av det hela också, och styrketräningen likaså, men jag vet inte om jag har ORK just nu.

Plus att jag ändå måste gå upp för att hämta ut ett paket och köpa lite smått och gott på Coop, men jag kanske tar mig upp dit bara för det. Annars kanske jag kan gå upp imorgon efter frukost och träna istället - jag kommer väl antagligen att ha hela helgen på mig också, eftersom att jag definitivt inte har någon lust att festa, som det var planerat ifrån början. Får se hur det känns, men jag är så trött.





Madde

Du har så fin blogg ^^

Kommentaren skrevs den: 2011-12-14 at. 19:07:29
Din blogg/hemsida: http://mezos.blogg.se/
Ebba

Söt outfit :) Hhiii gillar dina strumpor ^^

Kommentaren skrevs den: 2011-12-14 at. 20:39:20
Din blogg/hemsida: http://ebbagratte.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!