Superstart! (..Inte flingorna)

Ahh, sådär ja! :} Ligger nerbäddad nu, och ska snart nana kudden hihi. Skönt! Var som sagt på kostrådgivning idag och fick en hel del nyttiga tips faktiskt - bland annat att jag inte ska äta flingor, utan fil med havregryn och bär, en fullkornsmacka med kalkon, lätta och gurkskivor samt en kopp te till frukost. Jag åt regelbundet, och inget godis eller läsk och var riktigt duktig på de två planen. Det enda jag ska ta bort är saltet, som gör att jag drar åt mig vatten och behöver svettas ut det innan jag börjar förbränna på fettet som ska bort. Grönsaker och frukt bör jag lägga till, massa sådant! Avokado och lax i massor fick jag rekommenderat också - mums! :} Detta ska gå finfint!

Jag fick även en snärt på näsan när jag fick avslöjat för mig att man inte ska gå ut innan frukost för att förbränna mer, utan snarare efteråt. Detta är alltså en myt, och jag var verkligen helt övertygad om att den var sann. Det som ska läggas till för att jag ska äntligen ska få kliva ner från denna platå var också att jag ska ta upp mina vikter igen, och börja göra dem regelbundet - minst två gånger i veckan så att dessa kan hjälpa till med förbränningen. Super! Ska boka ett sådant pass imorgon tror jag - så att jag kan bli instruerad. Tagga tagga tagga!

{ Min middag; gurka med cayennepeppar, riven cheddarost, paprika, majs och stekt kycklingbröst! Mmm! }




jessica

ok, lycka till!!

Kommentaren skrevs den: 2011-12-13 at. 10:55:16
Din blogg/hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!