Till mina läsare {♥}

Hörrni, alltså tack så mycket för alla fina kommentarer, komplimanger och sockersöta sägningar som ni skickat till mig angående min viktprocess! :} Om jag kunde skulle jag vilja träffa er alla och bara krama om er och tacka ordentligt! (Eller varför inte ordna världens största gruppkram? ;D) Det betyder så mycket att få ett sådant stöd från er, som verkligen bryr sig utan att ens ha träffat mig! Det gör mig verkligen förvånad, och så oerhört glad! Ibland blir jag nästan rörd, för era kommentarer gör skillnad - ni är den där axeln jag kan stötta mig mot om jag är nära på att gå ifrån dieten, eller att tänka "onyttigt", för jag vet att ni är dem som vill att min resa ska fortsätta framåt. :} ♥

{ Lite hälsosam inspiration - Blondinbella i orange bikini - galet snygg!! }




neli

där har vi snygga och kvinnliga kroppar =)

Kommentaren skrevs den: 2011-12-15 at. 13:31:35
Din blogg/hemsida: http://iamsofashion.blogg.se/
•ANGELiCA;BARWiCH•

snygga kroppar!

såg bellas bild på hennes blogg, älskar henne!:D hon har så grymt självförtroeende

Kommentaren skrevs den: 2011-12-15 at. 14:06:31
Din blogg/hemsida: http://onlyangelica.blogg.se/
♥ CENTIMETERKAMP

(Min internetuppkoppling krånglar, så jag visste inte om den första kommentaren gick igenom - därför har du ett par likadana.)

Det är inget att tacka för, snygging. Vi vill stötta dig i det du gör för att du ska kunna motiveras när det går tungt - åtminstone är det vad jag vill.

En kram är något jag ser fram emot. Tjoho! ♥



Svar:

Roligt att jag fann din blogg, för du inspirerar och det kommer jag att säga tusen gånger om. PUSS ♥

Det glädjer mig enormt när storlekarna på kläderna trappas ned. För själv har jag i år köpt en rätt snäv vinterjacka, en parkas, i storlek 40 och den hade jag aldrig kunnat ha förra vintern.

I somras kämpade jag för att komma i den balklänning mamma hade köpt till mig, vilket jag lyckades med och jag kan fortfarande ha den - som jag själv är rätt förvånad över. :)



Absolut :D Mina kusiner bor i Ullånger och jag var där senast igår förmiddag, hihi. Brukar nämligen vara barnvakt där lite titt som tätt. ;)

Är det möjligtvis så att ni har er stuga i Norrfällsviken?



Du är längre än mig iallafall - inte för att det är sällsynt, men ändå. haha! :') Nej det måste jag erkänna, att det trodde jag inte, du ser ut att väga mindre än så. ♥



Jag kan med 110% säkerhet säga att det inte finns någon helkroppsbild på mig i min blogg, men det måste införas snart - innan skillnaden blir allt för stor - så att jag senare har något att jämföra med. Så jag får återkomma med detta. ;)

Kommentaren skrevs den: 2011-12-15 at. 14:29:13
Din blogg/hemsida: http://fingerborg.blogg.se/
Lynn

VRÅLSNYGGA TJEJER!

Kommentaren skrevs den: 2011-12-15 at. 21:20:40
Din blogg/hemsida: http://lella.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!