Date med skolböckerna

Skrev klart min hemtenta igår kväll! Så sent satt jag faktiskt inte uppe heller, så just nu känns det jätteskönt! :] Tänkte dock behålla böckerna tills dess att jag har fått tentan rättad så att jag lätt kan gå tillbaka om det skulle vara så att jag behöver komplettera med något. Jag tror nämligen att jag missade lite på ett plan, men vi får se vad Åsa säger. Har även beställt hem nya kursböckerna - 617 spänn för två böcker. Galet dyrt :(

Idag blir det ingen träning, har så sjukt ont i ryggen pga en upcoming tjejvecka. Blä. De säger ju att träning ska vara bra för kroppen när man har ont, men jag vet inte om jag har någon lust att träna när det gör så ont. Jaja, vi får väl se vad som händer de här kommande dagarna. Kanske kan köra imorgon? Vi får se.






Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Får man fråga vart de leopardmönstrade sängkladerna kommer ifrån? :)

Kommentaren skrevs den: 2011-02-11 at. 14:24:28
Din blogg/hemsida: http://alisagonzalez.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!