Glad alla ♥ dag!

Hej! :] Glad alla hjärtansdag på er, och grattis till Elina som fyller 21 idag!

Kom hem från skolan för ett tag sedan, - hade en rätt rolig föreläsning faktiskt. Lite halvskum, men det var intressant. Filmhistoria är intressant tycker jag. När jag var påväg hem, fick jag en sån galen mensvärk, så nu har jag tagit mitt piller, så att jag kan sticka och träna strax. Nice! :] Har käkat gröt och två mackor till lunch, och nu väntar som sagt en timmes crosstrainer. Mina hörlurar är trasiga till min iPod, så jag kör med headsetet till mobilen, och det ljudet är ju inte mycket att hurra för precis :( Får köpa nya sedan.

Ska hämta ut ett paket med böcker på posten också, lika bra att passa på när jag ändå är där uppe vid gymmet! :'D Nu ska jag gå till Emma ett tag, bloggar mera ikväll kanske! xx



{ Min träningsoutfit!; Fresh 'till death står det på tröjan, haha! :> }




Liza

Svar: Oj då! Ska se till så att jag inte tar fel storlek.

Åh de har så snygga saker!! Man vill ju nästan köpa allt! xD Och så är det så skönt att det är plussize!

Kommentaren skrevs den: 2011-02-14 at. 14:18:41
Din blogg/hemsida: http://liiitza.wordpress.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!