Skriva skriva skriva

Sitter just nu och skriver min uppsats som ska in imorgon. Den planeringen som försiggår just nu tycker jag är orimlig, man hinner inte skriva en uppsats på tre dagar om man ska leta efter böcker och anteckna av dem + skriva in det i datorn. Får väl sova på fredag kväll och försöka sitta uppe hela natten tills den ska in imorgon klockan 12, och sen gå och lägga mig. Kul helg det kommer att bli! :'D Haha. Massa träning förstås, och vila.

Trodde att jag skulle få feber igår kväll, men det var bara huvudvärk, så jag tog en alvedon och gick och la mig och vilade, pluggade lite till och somnade vid två. Helt okej faktiskt, fast jag borde gentligen inte ha sovit :( Men men, nu måste jag fortsätta att skriva. :'>








I

Snygg du är då! : )

Kommentaren skrevs den: 2011-02-19 at. 23:26:14
Din blogg/hemsida: http://becausewecan.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!