Wadap?

Anledningen till att jag inte hinner att uppdatera min blogg så mycket är att jag har så galet mycket att göra i skolan. Jag har en tenta snart, och jag måste plugga 20 sidor om dagen. Det låter förvisso inte alls speciellt mycket, men det är det, när allting står på engelska och i uppsatsform... :( Jobbigt. Men det är bitvis också intressant. Får ägna idag och imorgon till att catch:a upp det jag inte hann med igår. Var helt slut efter en hel vecka med träning. Urghh.

Har en telefontid med en doktor på måndag vid klockan 14, och jag ska boka tid för att göra en koll ifall min astma är bättre, botad, eller fortfarande behöver behandling. Ska bli intressant att se om det blivit någon förbättring eftersom att jag har tränat (relativt) regelbundet i snart ett halvår. Igår sprang jag lite lätt på löpbandet förresten. Det är ett stort steg för mig - har aldrig gjort det i mitt liv förut, haha! :]





Matilda Petersen

Vad fin bild :)

Kommentaren skrevs den: 2011-02-20 at. 18:25:59
Din blogg/hemsida: http://matildacarolinee.blogg.se/
Ida,

Du är verkligen jätte söt !



Hur länge har du bloggat ? ^^

Kommentaren skrevs den: 2011-02-20 at. 22:19:51
Eriiza

Klart det är mycket, det gäller ju att komma ihåg allt man läser också.

Det är ju där det blir svårt !

Kommentaren skrevs den: 2011-02-21 at. 09:30:23
Din blogg/hemsida: http://eriiza.webblogg.se/
Reponen

Fin blogg! :)

kika gärna in hos mig också (A)

Kommentaren skrevs den: 2011-02-27 at. 20:40:36
Din blogg/hemsida: http://reponen.devote.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!