Idag;

Käkade 3 mål idag på regelbundna tider. Det känns som en bra start faktiskt! :] Och imorgon så ska jag köra det första gympasset för i år - det ska verkligen bli underbart att få komma igång igen. Sedan blir det återigen mera plugg på hemsidan - ska verkligen försöka att fixa detta nu, men vi får se hur det går. Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på Spanarna, sedan ska jag sova. Orkar inte hålla ögonen öppna längre :(





Robine

Sv: Tack ska du ha fina du!!

Jag har tittat in hos dig lite då och då - tycker du lägger upp så bra klädtips, något som VERKLIGEN behövs för det är inte alltid lätt att hitta kläder i flera storlekar i denna size-zero värld.

Härligt att du ska på pass imorgon!! Vad blir det?

Kommentaren skrevs den: 2011-01-06 at. 21:43:13
Din blogg/hemsida: http://varstafeta.blogg.se/
Robine

Sv: Jag förstår absolut! :)

Lycka till på passet!! De där kilona som du lagt på dig ska du se att du får bort så fort du kommer tillbaka i dina gamla (nya) banor igen. Du är grym! :)

Kommentaren skrevs den: 2011-01-06 at. 22:59:43
Din blogg/hemsida: http://varstafeta.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!