Mitt arbete;

Idag har jag suttit framför datorn precis hela dagen och bara kodat och kodat och kodat. Jag har äntligen lärt mig hur man fixar en lightbox till sidan, och håller just nu på att uppdatera mitt galleri på hemsidan. Superkul att det äntligen funkar faktiskt - jag är nästan lite mallig för det! :] Nog för att den är väligt "enkel" än så länge - men jag är inte klar än. Funderar på att göra om min "startsida" som ni ser här nedan - men just nu har jag inga idéer. Men det kanske kommer såsmåningom.

Men imorgon kommer jag nog bara att koncetrera mig på att fippla klart med alla gallerier som sagt - och förhoppningsvis bli klar! :> Ska sticka och handla lite imorgon också - mumsig mat är ju bara ett måste! Man kan ju käka ganska god mat även fast man är student, jag lovar att det går bara man planerar liksom! :'D


{ Flashbannern tänkte jag försöka att placera under själva "boxen" för er i min klass som undrar! :> }








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!