Nytt påslakan

Tittade på The Parent Trap igår, det var ett tag sedan jag såg den filmen faktiskt, och jag blev liksom lite sugen på att se någon mysig film. Den blev helt enkelt perfekt. Just nu kikar jag på Biggest Loser och väntar på att min tvätt-tid ska börja. Nu när garderoben är rensad, finns det rätt mycket plats kvar åt de kläder som ligger i tvätten. Nice! :'D Har kommit på att jag "bara" har tre par leggings, och ett par byxor. Kanske ska börja titta på lite flera byxor. Får prioritera det för nästa månads bidrag i så fall - för denna månad måste jag börja spara till sommaren och till New York-resan! Yaaay! :'D

Imorgon blir det till att simma på morgonen, jag kom i min gamla baddräkt jag inte haft sedan 7an! :'D Galet. Känner att jag måste bättra på träningsvärken lite, haha. Sedan blir det att köra stenhårt nästa vecka med gym och plugg varje dag. Nu måste det faktiskt börja hända grejer!










Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!