Update!

Idag blir det återigen bara plugg och plugg och plugg. Ska sätta mig och koda lite grann till nu innan jag drar ut i snön för att handla lite mat. Det är galet var tomt det var i kylen när jag kom hem - måste fylla på ordentligt nu så att jag har! :] Har skrivit en lång lista på grejer att köpa - men jag vet inte om jag får in allting i frysen bara, den är ju som sagt rätt liten. Men det löser sig - det är bara att trycka! :]

Senare ikväll ska jag hämta ut ett paket på posten, samt returnera lite saker jag beställde förut som inte passade. Efter det blir det hamburgefest hos Emma! :'D Haha!










Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!