Going out

Denna supersomriga outfit ska jag verkligen försöka att lägga vantarna på! Hela outfiten är ifrån H&M, förutom parfymerna som finns att köpa på bland annat Nordicfeel, KICKS eller Åhléns. Om ni inte har fått någon snygg bränna på benen, kan man ha snygga strumpbyxor eller leggings till - jag skulle välja genomskinliga svarta strumpbyxor eftersom att jag inte riktigt har vant mig vid att visa upp mina ben (plus att dem inte är så bruna som jag skulle vilja...).

{ What you see in the collage is the following products; }
Halsband - 79,50:- , Armband - 79:- (slutsåld för tillfället), Syrénfärgade shorts - 149:-,
Sandaler - 199:-, Ljuslila bh - 79,50:- (på rea just nu), Blus - 249:-

JLO Miami Glow (100ml) - 369:- & Sarah Jessica Parker NYC (30ml) - 345:-





Emmy

vilket härligt hopplock på bilden :D

Kommentaren skrevs den: 2011-06-21 at. 22:35:30



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!