Hitta ditt drömjobb!

 

Har ni använt Spray någon gång? När jag var liten vet jag att jag använde mig av Spray-tjänsten typ "bygg din egen hemsida". Nu (en massa år senare) har företagat utvecklats sig och har skapat en egen "jobbsök"-tjänst vid namn Spray Jobb. Detta online-verktyg passar perfekt till er som kanske kommit ifrån gymnasiet och precis tagit studenten och vill tjäna pengar ett tag istället för att sätta sig i skolbänken igen. Eftersom jag pluggar, och är klar om ungefär ett och ett halvt år, har jag börjat kika runt redan nu efter webbdesignjobb. Det verkar inte precis vara brist på dem; åtminstonde inte just nu, vilket bara bådar gott inför framtiden! Hoppas verkligen att jag kan få ett sådant jobb - spännande ju.

 

En del jobb kräver att du skriver ett personligt brev, vilket du kan få hjälp med via Spray. Jag har skrivit ett personlig brev redan, men den tjänst som Spray erbjuder har gett mig några värdefulla tips! Det kan i alla fall vara värt att kika igenom, även fast man kanske är nöjd som man är. Man kan ju alltid bli bättre, eller hur? :] Förutom det, finns det även hjälp med att skriva sitt CV!

 








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!