Filmhelg

Snart är det dags för Pirates 4! :] Spännande tycker jag - och jag tänkte förbereda mig genom att se filmen Nine som Rob Marshall också har regisserat. Men det blir säkert bra skulle jag tro - men jag tänker inte hypa den så speciellt mycket mer än att det ska bli roligt att se den; vill hellre bli överraskad än besviken faktiskt.

Igår såg jag Fight Club och Gamer - de var faktiskt riktigt bra. Det är en enorm skillnad att se filmer i HD och DVD-rip kan jag tala om. Det är så otroligt mycket mer värt att se filmer i bra kvalitet än att se den i "vanlig" kvalitet. Speciellt Gamer som är så otroligt visuellt snyggt gjord - jag gillade den verkligen. Men den är lite brutal om man är känslig för sådant som blod och kroppsdelar :o


{ P i c ;   i m d b . c o m }





Maidie

Jag vill också se Pirates of the Caribbean 4. Men jag tycker att det är lite sorgligt att Keira & Orlando inte är med. Men ändå, det är ju Johnny Depp som gör filmen. <3

Kommentaren skrevs den: 2011-03-13 at. 10:29:53
Din blogg/hemsida: http://maidies.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!