Uppdatering;

Har suttit i snart tre timmar och omformaterat datorn, och jag blir inte klok på den. Nu måste jag ominstallera precis ALLA mina program, tack vare antingen ett virus, eller tack vare att Windows Vista inte vill samarbeta. Usch! :o Som tur är hade jag inte överdrivet mycket bilder/filer på datorn, så det tog inte så lång tid att lägga över dem på externa. Pew. Imorgon är det skola igen, fast inte så överdrivet tidigt, och jag hade tänkt att jag ska försöka att bli klar med det här ikväll faktiskt.

Program jag ska installera:
- Microsoft Office
- CS4-paktet
- Skrivaren + scannern
- VLC
- Firefox
- Windows Vista uppdateringar (just nu uppe i 107 stycken)
- Norton Anti-virus 2011
- Windows Live Essentials (MSN 2011)

- iTunes
- Spotify




emma ce

Hej hej!

Visst läser du digiala mediedesignprogrammet i örebro? Jag tycker det låter som en intressant utbildning och funderar på att söka den. Hur tycker du den är? Har ni mycket muntliga moment (jag tycker sådant är megaläskigt och bävar inför att göra individuella muntliga presentationer nämligen. I grupp går bra!). Något dåligt också kanske med utbildningen? :)

Kommentaren skrevs den: 2011-03-21 at. 21:11:00
Din blogg/hemsida: http://emmasetta.blogg.se/
Wrench

Ohh, I love formatting (not really) - probably due to Vista. That version of windows is pure evil!

Kommentaren skrevs den: 2011-03-22 at. 10:01:37



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!