FAQ: Hur ser din garderob ut?

Jag tror att jag har visat bilder ifrån den förut, men nu har jag fyllt på med lite kläder. Tror faktiskt att jag ska göra en videoblogg där jag visar plagg för plagg - nu har jag så otroligt mycket kläder att det får räcka. Det enda jag saknar är en vit slapp snygg tee som den här, samt en turkosfärgad med något sött tryck på, som denna. ♥

Men utöver det så räcker det. Söta bhar (som denna) och vanliga treggings/leggings (och så småningom ett par riktigt snygga jeans) är det som jag behöver spendera pengar på, om något. Annars har jag allting jag behöver, och lite till faktiskt :'D






Maria~ Make cupcakes not war~

Härliga färger :D



sv; jaa bra att ha kontakter;D

Kommentaren skrevs den: 2011-05-07 at. 22:38:49
Din blogg/hemsida: http://typiisktmaria.blogg.se/
Anonym

sv; varsegod :D Min garderob är mkt mörkare kan jag säga, men jag börjar bättra mig! :D

Kommentaren skrevs den: 2011-05-07 at. 22:45:21
Din blogg/hemsida: http://typiisktmaria.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!