Fav moment: Sex and the City

Åh, den här låten gör mig alltid lika glad. ♥ (Den är speciellt bra nu när jag vill försöka bli frisk så fort som möjligt också - jag är trött på att ligga i sängen hela dagarna :< !!)

Och det här avsnittet i serien är verkligen ett av mina favoritavsnitt, även fast jag gillar alla. (Fast nu börjar det bli så att jag till och med kan replikerna utantill i hela första säsongen, så jag tror att jag har blivit lite "övergödd", om man kan säga så ;D..) Egentligen så kan man ju inte få för mycket av serien. Jag har också hört rykten om att det kommer en tredje film, har ni hört något liknande? :o Jag håller i alla fall båda mina tummar!

{ Cock-A-Doodle-Do, Season 4, Sex and the City }





emma

Jättefin blogg du har!

Kommentaren skrevs den: 2011-05-09 at. 14:25:15
Din blogg/hemsida: http://myworldofdesign.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!