Favorit

Det har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden, då jag inte har gjort så mycket mer än att pluggat och tränat faktiskt. Käkade middag med Emma i helgen och kikade på nyaste Game of Thrones-avsnittet, och ett nytt ligger här i datorn och väntar på mig just nu. Spännande! Är det någon av er som följer serien? :>

En annan sak som jag tänkte fråga, var om någon av er än har hunnit kika på den nya Pirates-filmen? Jag såg den ju som bekant sedan för ungefär en vecka sedan, och jag skulle tycka det vore jättekul om ni kunde dela med er av era åsikter så att man kan diskutera filmen? Kommentera inlägget, om ni är sugna på att snacka lite film.

För övrigt så tycker jag att denna låt är den absolut bästa ifrån soundtracket (vilket jag även skrev på facebook för ett tag sedan, men aldrig nämnde någonting om i bloggen, förrän nu!). Tycker att det var synd att den inte användes i filmen, för den är faktiskt riktigt bra. "Angry And Dead Again" heter den i alla fall;





ELINA

sv: ÅHYESITSSOOOOOFAMOUZZZZ!!

Åh, JA GÖRT!

Kommentaren skrevs den: 2011-05-23 at. 21:26:18
Din blogg/hemsida: http://roccam.se
Layla

Jag började se på Game of Thrones igår ^^ !! Så kommer förhoppningsvis ikapp alla andra idag hehe.



Håller med om musiken i PotC4! Dom borde ha haft med mer av den nya musiken i filmen.

Kommentaren skrevs den: 2011-05-24 at. 11:07:57
Din blogg/hemsida: http://kittenneverland.blogspot.com/
neli

jag såg nya pirates filmen förra veckan och jag måste erkänna att jag älskade den =) lätt favorit av dem alla... har aldrig riktigt varit ett fan av pirates filmerna men efter den nya så älskar jag dem. men det kanske beror på johnny depp för han är så jävla grym haha =)

Kommentaren skrevs den: 2011-05-24 at. 16:48:28
Din blogg/hemsida: http://iamsofashion.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!