Lotus candles

Det var ju ett tag sen jag fyllde år, men när min familj och släkt kom och hälsade på mig i mitten av april, hade mamma med sig en present ifrån Clara med familj, och jag fick dessa söta ljus och fat till, samt en body shower som man bara vill äta upp! :o Den luktar så sjukt gott att det inte är sant, haha. Tack så väldigt mycket! ♥

{ De där ljusen är så söta att jag inte har vågat tända dem ännu :$ }





Anonym

jajjamään! det var jag det :) stod itne blogg adressen med? weird. PUSS

Kommentaren skrevs den: 2011-05-07 at. 10:52:02
Din blogg/hemsida: http://colaburk.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!