Outfit;

Var en snabbis i skolan imorse och var på handledning inför vår uppsats! Det går segt framåt, men vi kommer säkert att klara av det fin-fint vil jag lova! Vi ska skriva om filmmusik, och speciellt om man ser till Sagan om Konungens Återkomst, där vi har valt tre låtar. Det kommer att bli spännande att börja analysera! :'D I helgen ska vi alla tre titta på filmen på varsitt håll (eller i alla fall de sekvenser vi ska analysera) och börja skriva var för sig, och sedan ska vi ses på måndag och sätta ihop det vi kommit fram till + skriva vidare. Kommer att gå suveränt!

Slänger upp en dagens outfit också (det jag hade på mig alltså innan jag stack till gymmet);




tisha - gina tricot, leggings - åhlens, shorts - h&m
tvåradigt armband med studs - nelly, ring - new yorker




Stina

Fin t-shirt, älskar verkligen färgen på den! ^^

Kommentaren skrevs den: 2011-05-23 at. 13:13:40
Din blogg/hemsida: http://obsessivecuteness.blogg.se/
johanna make up, clothes och trams.

OJ! kollade ofta din blogg förra året eller så, DU HAR GÅTT NER I VIKT!

u look freakin' amazing!

Kommentaren skrevs den: 2011-06-03 at. 23:23:47
Din blogg/hemsida: http://theniceness.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!