Sugen på att hitta på något kul i sommar?

Vad ska ni hitta på för någonting i sommar? Jag ska ju som bekant få återvända till drömstaden New York tillsammans med min snälla familj! ♥ Imorgon är det precis en månad kvar tills vi åker, och jag hoppas verkligen att det kommer att bli en upplevelse jag sent kommer att glömma. Men vet ni inte vad ni ska göra, tycker jag att ni kan kika in Hotellspindeln, vilket är en svensk sida där man kan söka efter valfritt resemål (alltså destination) och bli rekommenderade hotell! Supersmidigt, eller hur?

Efter att man har valt hotell, erbjuder ju de flesta hotell en så kallad online-bokning, så att du smidigt ska kunna beställa på internet. Har ni ingenting planerat, så kan ni göra en resa inom Sverige kanske? Det finns nämligen alla möjliga tänkbara destinationer som man kan söka sig till på den där sidan! :> Testa vetja!

{New York, 2008, utanför hotellfönstret på Hilton Times Square}





it's hard times for dreamers.

ha så himla kul! ♥

Kommentaren skrevs den: 2011-05-05 at. 10:28:58
Din blogg/hemsida: http://heartsrevolution.blogg.se/
E l v i r a

Fin bild och sånt. :)



svar: Haha, jamen visst! ;)

Men den låten var jättefin, kommer ihåg att jag satt i köket med tvn på i vardagsrummet och efter ett litet tag var jag tvungen att springa dit och kolla. ^^

Brölloppet var faktiskt ganska fint. ^^

Kommentaren skrevs den: 2011-05-05 at. 13:02:01
Din blogg/hemsida: http://lillvalpen.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!