Today

Hade en rolig dag idag på universitet faktiskt! :] Pluggade en massa, och käkade, och skrattade. Tycker faktiskt synd om våra bordsgrannar så mycket som vi hade oss alltså, haha! Det är inte många som förstår sig på vår humor - men här kommer det två bilder från idag! :> (Eftersom att jag inte kan få min BT på datorn att fungera, kan jag inte bluetootha över bilderna som jag tagit, utan lånar Emmas bilder, haha.)




(Haha, ser ut som en trött zombie typ :<)




Danni.

du är så himla sööt

Kommentaren skrevs den: 2011-06-06 at. 02:10:30
Din blogg/hemsida: http://ohnightdreamer.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!