"Try to sue us now ;D"

Haha, jag vet inte om jag har postat den här förut , men det tror jag nog. Vet dock inte under vilken kategori den har hamnat, så jag re-postar denna.  Vet ni inte vilka SMOSH är, så tycker jag att det hög tid att ni klickar in er på denna youtube-kanal och kikar igenom videoklippen som de har lagt upp genom tiderna. Bästa youtube-kanalen, efter SHAYTARDS, om ni frågar mig. ♥ Är det någon mer som följer SHATYARDS och SMOSH? :]

 

När denna video sedan togs bort senare under åren (i och med att Youtube växte sig större, och blev mer och mer populärt) från SMOSH's youtubekanal, lade Anthony och Ian istället upp ett videosvar till den som raderade den mest besöka videon på hela youtube. Kika först in den ovanför, sedan den nedan, haha! :'D

 





Maidie

Jag följer inte Smosh, men Shaytards, dem älskar jag!

Kommentaren skrevs den: 2011-05-08 at. 18:00:08
Din blogg/hemsida: http://maidies.blogg.se/
Lunacii - Amanda

ÅHHHHHH!!!! Minnen lol! <3 Smosh

Kommentaren skrevs den: 2011-05-08 at. 22:05:23
Din blogg/hemsida: http://lunacii,blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!