Vichy: Nutriextra

Jag bara måste tipsa er om denna handkräm! Den är verkligen superbra. ♥ Jag fick den av mamma i julas, men har bara glömt att skriva om den, haha. Här hittar ni produkten! (Fast i en annan, större förpackning.)

Jag får otroligt torra händer året om, och denna kräm gör mina händer silkeslena. Tar man inte för mycket, går krämen snabbt in i huden och händerna blir inte sådär äckligt klibbiga som de kan bli när man precis har smörjt in sig. Jag använder inte bara krämen till mina händer, utan även till mina supertorra armbågar, och den funkar jättebra där också! Jag gillar verkligen doften också - det är någon slags svag violdoft, eller rosdoft tror jag. Inte för stark, med andra ord, och det gillar jag!

Har ni förresten hört att hudkräm överlag är en riktigt bra produkt att använda för att tämja frizzigt hår? :] Jag brukar först smörja in mina händer, och sedan dra fingrarna genom mitt hår, så håller sig mina lockar snygga hela dagen. Jag rekommenderar inte att ni använder produkten liksom "direkt" i håret, då håret lätt kan bli "tungt" och inte alls falla snyggt, utan bara se fett och smutsigt ut. Men rätt mängd kan göra underverk, kan jag lova!





-M

sv;

Kommentaren skrevs den: 2011-05-07 at. 22:21:28
Maria~ Make cupcakes not war~

sv; jag vet, men jag har haft praktik där så jag får rabtt :D 340:- :) ah det är dyrt o klippa sig, men ännu dyrare att färga>_>

Kommentaren skrevs den: 2011-05-07 at. 22:22:19
Din blogg/hemsida: http://typiisktmaria.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!