Videoblogg!

Har filmat lite idag, så jag slänger upp en videoblogg här, haha! Ser ju lagom fresh ut efter gymmet också, men sånt får man tåla. Det blev bara en halvtimme på löpbandet idag, eftersom att min ipod tydligen hade bestämt sig för att ladda ur. Jag fattar inte - jag laddade den fullt igår :o ... Konstigt. Får använda laddaren jag sätter i väggen istället för att ladda den i datorn - det kanske är det som är felet.

Men men - jag sprang i 30 minuter i alla fall och det gick bra. Har en sträckning i höger bakre lår bara, men det känns bättre nu. Får ta det försiktigt imorgon. :]

Min fråga till er blir: Vill ni ha flera videobloggar?





angelica; photo&FASHION ♥

hejan, nu är jag tillbaka in i bloggvärlden! :) hoppas du inte glömt bort mig, puss!

Kommentaren skrevs den: 2011-06-15 at. 15:43:29
Din blogg/hemsida: http://onlyangelica.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!