Today;

Goooodmorgon! :}

Idag måste jag fixa in all tvätt i garderoben - den hade inte torkat riktigt igår, men idag är den nog förhoppningsvis det, så idag siktar jag på att ha en städdag. Igår ikväll fick jag ju nämligen reda på att Jesper skulle komma upp till mig, och jag bara gapade i två sekunder innan jag fattade riktigt. Jag var nämligen HELT inriktad på att vi skulle spara detta till nästa helg, men men.. :} Det löser sig nog. Får plugga på söndagen inför manusseminariet - fick nämligen boken jag beställde i tid. Nu måste jag sätta igång - hoppas ni får en trevlig helg, för det kommer i alla fall jag att ha. x





jessica

20 dollar typ! men det är en flatrate box, så om du beställer typ 6-8 nagellack är det verkligen värt! :) får plats max 9 st i en sån liten låda!

Kommentaren skrevs den: 2011-10-02 at. 00:18:41
Din blogg/hemsida: http://jessecupcake.blogg.se/
p i n k n a t i ♥ n

Sv; Hihi tack sötis! :D Jo då, ni kommer säkert dit ni också ;D

Kommentaren skrevs den: 2011-10-05 at. 08:44:48
Din blogg/hemsida: http://pinknation.se
Anonym

Vilka vackra bilder du tagit. En undran om hur du gör med bilderna du tar? Menar när du lagt in dem på datorn. Hur får du de så skarpa o fina?

Kommentaren skrevs den: 2011-10-05 at. 13:53:47
K

Men fan vad random. Jag kommer in på din blogg av en slump och så ser jag en kille jag känner igen! Jobbade med Emma, Jespers syster tidigare. Dessutom har jag varit väldigt bra kompis med Tessan, som bor granne med hans föräldrar.

Kommentaren skrevs den: 2011-10-12 at. 15:02:31
FOTOBLOGG

jag har tagit nya bilder på godisbjörnar, kom in och kolla om dem blev bra .. kommentera! :D

Kommentaren skrevs den: 2011-10-15 at. 15:40:10
Din blogg/hemsida: http://saandrasfooton.blogg.se/
S A N D R A

Hej :) gör du bloggdesigner, såfall pris?:)

Kommentaren skrevs den: 2011-10-27 at. 21:26:28
Din blogg/hemsida: http://ssandraewelina.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!