10 april

Jag tror att jag har blivit hyperaktiv, eller så har jag druckit för mycket kaffe idag! Mitt humör pendlar från nere till superpeppad, glad till sur och arg på några sekunder. Det kan ju bero på att jag ska ha min tjejvecka denna vecka också, men jag känner att jag har tusen saker i huvudet och vill göra precis allting på samma gång! Jag måste nog snart fatta papper och penna innan jag exploderar, så det är därför jag sitter och försöker skriva ett blogginlägg för att lugna ner mig lite grann.

Idag var första dagen på "jobbet" och det var superkul! I och för sig var det ju inte riktigt en heldag, men ändå - jag har världens gulligaste arbetsgivare och vi har så himla roligt när vi filmar. Ska bli riktigt intressant sedan att få se resultatet, och det kommer jag ju självklart att visa upp i bloggen. Men ni får hålla er till slutet av maj! x








Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!