Dagens work out

Tänkte att jag skulle vara extra hälsosam idag, när jag ändå var ledig och inte orkade gå till skolan, så jag har börjat på min detox igen; ingenting onyttigt på en månad för att se om det kombinerad med jogging varje dag, samt vardagsmotionen man får, kan ge lite resultat! :} Har ju ett mål att uppnå - att kunna jogga 2 km under 12 minuter, samt att kunna jogga minst 10 minuter i sträck. Det ska bli spännande att se om det blir någon skillnad minsann!

Idag blev det 2,22 km exakt på 21 minuter, men det är ju en bra utgångspunkt tycker jag nog. På gymmet vet jag att när jag tränade som mest, kunde jag jogga 2 km på 16 minuter har jag för mig, men är inte riktigt säker. Ska i alla fall bli kul att ha detta som en utmaning tycker jag! xx

{ - Får längta efter mammas mumsiga mat nu :c - }




JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

gillar att du har så fina bilder i din blogg!

Kommentaren skrevs den: 2012-04-11 at. 16:49:23
Din blogg/hemsida: http://josefinsdream.blogg.se/
I D A | vardagligt / fotografi

re: Haha,vet inte men mest för att du inte uppmuntrar dina läsare till att "svält träna" som vissa andra utan att du 'peppar' i dina inlägg..

Haha :)

Kommentaren skrevs den: 2012-04-11 at. 20:09:06
Din blogg/hemsida: http://eldflickan.blogg.se/
lillage

Superbra med mål! Jag hejar på :D

Kommentaren skrevs den: 2012-04-18 at. 07:12:02
Din blogg/hemsida: http://lillages.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!