Gårdagens;

Var med Zahraa igår och filmade lite mer i fotostudion och det gick väldigt bra faktiskt! :} Vi har förmodligen tagit de flesta klippbilderna nu i alla fall, men vi ska se om vi inte kan filma av lite mera utomhusbilder senare när det har blivit lite grönare ute - men vi får hoppas att det blir varmt snart så att det blir lite finare bilder att kika på!  I vilket fall som helst så var jag helt slut när jag kom hem, vi började skriva lite på vårt PM också som vi ska presentera i slutet av maj. Alltid bra att komma igång kan jag tycka! Det var så längesedan jag skrev något skolarbete så jag tycker att det ska bli jättekul att skriva igen, haha. Låter kanske konstigt? x





Maria

vilken sjuukt fin blogg du har!!:)

Kommentaren skrevs den: 2012-04-20 at. 16:21:47
Din blogg/hemsida: http://mariashmarinas.blogg.se/
sandra

Vad fina halsband du har hela tiden! :)

Kommentaren skrevs den: 2012-04-23 at. 13:38:06
Din blogg/hemsida: http://atilio.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!