New in

Var i Täby Centrum idag med mamma igen och lämnade tillbaka två plagg jag hade hittat på Lindex på rean, men de var inte riktigt så bra som jag trodde när jag hade testat dem. Istället hittade jag detta idag - bättre bilder kommer när jag kommer att sammansätta allting i flera bilder, och kanske en videoblogg om det önskas av er? :} Två basic tshirts i grått som har blivit en av mina nya favoritfärger (ska nog lämna tillbaka en av dem), en volymspray, en ögonskugga, ett torrschampoo, och två snygga ringar från Ur & Penn. En haul kommer som sagt! xx





AnnieBanani

Tack för svaren! Jag måste tyärr tacka nej till en ny design från dig. Måste dock säga att du är grym på det. Det var den största orsaken till att jag scrollade ned från headern och började läsa vad du skrev. Men jag gillar att springa bland mina koder. Ett sånt där guilty pleasure. haha

Kommentaren skrevs den: 2012-04-09 at. 05:56:17
Din blogg/hemsida: http://raine1988.blogg.se/
sannas rum

Sv; det är bara bra med mig (: hihi! faktiskt. förlåt att jag inte svarat på FB, har varit så himla dålig på det och haft fullt upp med renovering och bloggdesigner ): sorry! <3



jag använder lee stafford (:

Kommentaren skrevs den: 2012-04-10 at. 16:24:31
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!