18 augusti

Hej! :} Nej, det är inte fel på era datorskärmar - jag har bytt design igen! Satt och pillade med en ny bakgrund riktigt länge idag, men jag tror nog att jag kommer att behålla denna, i alla fall ett tag framöver. Lite gladare design, lekfullare, eller vad tycker ni? Just nu är jag i Stockholm hos min familj och har lite halvont i halsen, men jag ligger ju inte däckad i feber i alla fall, som Martin gör. Stackars bror.
 
Ska klippa mig på torsdag, så jag har ett litet dilemma nu - om jag ska klippa av mig håret kort igen, för jag trivdes faktiskt i det, eller om jag ska spara ut håret och köra på helt lockigt hår, med eller utan lugg. Hårproblem är de värsta alltså. Vad tycker ni? 
 




Anna

åh jag har med hårdilemma :/ Men jag tycker spara ut å ha lockigt på dig, alltså inte klippa lugg. Vi skall vara stolta över vårt lockiga hår!, haha.

Svar: ska jag inte ha lugg alls? för jag har ju lugg nu, och jag tycker inte att det blir en frisyr annars liksom.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-20 at. 01:00:38
Din blogg/hemsida: http://mycherrykicks.blogg.se
Anna

Hum, jag tycker det är finast utan. Tänkte du frågade med lr utan lugg så då sa jag vad jag tyckte, hehe, men de är fint som du har nu med.

Svar: aha, okej :O för jag tycker att jag ser så ung ut med luggen, men jag gillar den samtidigt - det är lite min grej, fast det är också skönt att vara utan. så jag vet inte riktigt hur jag ska göra :O
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-20 at. 13:35:08
Din blogg/hemsida: http://mycherrykicks.blogg.se
Anna

Haha ja de är inte lätt ;)

Svar: svårt svårt :( ...
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-20 at. 15:09:40
Din blogg/hemsida: http://mycherrykicks.blogg.se
Lilly

Vet hur det är. Håller själv på att försöka spara ut luggen och ser ut som en emo under tiden. -.- Nåja, kanske den är borta i sommar.

Kommentaren skrevs den: 2016-03-01 at. 07:21:40



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!