Bättring, please?!

Jag vet inte om det bara är jag som håller på att få ett anfall när blogg.se inte fungerar, men den står och tuggar och tuggar när jag ska spara/uppdatera min design i kodmallarna, den segar när man ska ladda upp bilder, och den är bara så otroligt långsam och inte alls anpassad på samma sätt som det gamla systemet var. I Chrome kan man inte förhandsgranska sina nya ändringar, och att logga in tar flera minuter ibland. Usch! :( Inte okej! 
 




Maria Larsson

Du är inte den enda med det problemet :( Samma sak att förhandsgranska inlägg har jag också, men då sitter jag och klickar förhandsgranska tills det fungerar vilket tar lååång tid ibland. Jäkla skituppdatering! Kunde odm inte ha det fungerande 100% innan dom lanserade det..

Svar: nej, jag kan inte förhandsgranska.. allting bara fuckar sig typ :( blir asledsen för jag vill ju att allting ska vara som innan liksom. men det känns lite som att alla klagar men inte skriver till blogg.se vad som är fel? :O ..
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-08 at. 13:08:54
Din blogg/hemsida: http://misscm.blogg.se/
e S o h

sv: hej! :) och tack så mycket!

förlåt för sent svar men här är dom:

1. läppstiftet jag har är från Isadora nr 47 summer red
men jag har "pussat" bort lite på papper så de blev lite rosa aktigt :)
2: skjortan är en transperat ifrån gina tricot en väldigt lång sådan också. men tror ej dom finns kvar då jag köpte den i vinter :/

Svar: åh, det är ingen fara alls! :D hihi.vad synd, men det kanske kommer in någon liknande skjorta så småningom får vi hoppas! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-08 at. 15:59:41
Din blogg/hemsida: http://esohlbeerg.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!