EOTD

Hey guys! :} Har haft så himla mycket att göra i veckan och helgen nu, + att jag inte är på den bästa sidan med blogg.se just nu, så jag känner inte riktigt för att blogga alltså. Usch. Men här kommer i alla fall en closeup på min sminkning som jag hade i min senaste video! Ska filma en ny video imorgon, så ni får hålla utkik! :} x
 
 
Har använt mig av en ögonskugga i färgen "No 45" från Pierre Rene, en mörkare brun ögonskugga i färgen "Brown" från H&M, min eyeliner från H&M och Day2Night mascara från Rimmel, som jag använt både volume och length av. På läpparna har jag läppstiftet "Pouty Petal" från Elf, och ett rosa läppglans. från Kappahl.




Amanda

men åååh finast!!! :*

Svar: längtar tills fredaaaaaag! :D <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-14 at. 15:18:26
Din blogg/hemsida: http://getgorgeous.blogg.se
Maria Larsson

Som vanligt så är du så otroligt fint sminkad!

Svar: Men ååh, du är ju så himla gullig, tack sötnos! :} x
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-14 at. 20:06:44
Din blogg/hemsida: http://misscm.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!