Fyndat lite till

Jag som verkligen har 0 tålamod kommer verkligen att sättas på prov nu när jag har beställt så mycket fina saker, och det kommer ju att ta så himla lång tid innan dem landar i min brevlåda. 3-4 veckor, det är rätt lång leverandtid, men ååh, de har ju så otroligt mycket fina saker. Galet mycket fint, och man får så mycket för så lite - rekommenderas verkligen! :}
 




Kitten

Ebay <3

Svar: ahh, jag veet :D farligt farligt!!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-22 at. 12:14:13
Din blogg/hemsida: http://amalthearimfrost.blogspot.com
sarahnordgren

jäklar va snyggt nitarmband!

Svar: jag veeeeeet! :D vill ha det NUUU! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-23 at. 21:46:05
Din blogg/hemsida: http://sarahnordgren.devote.se
Elin Lindblom

Riktigt snygga!

Svar: jag veeeeeeeeeet, vill ha allting NUUU!! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-25 at. 17:45:06
Din blogg/hemsida: http://stylemefamous.blogg.se/
frida

hur betäller man från ebay? är det dyrt med frakt, tull och sådant? är de något speciellt kort man behöver eller paypal?

Svar: man skapar ett konto på ebay, och sedan står det om det är frakt eller inte. man betalar med paypal som är kopplat till ditt bankkonto.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-26 at. 20:10:22
Rosida

Beställde också armband idag från Ebay! :D I samma stil som den blå, som du köpte.

Svar: fan vad fint :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-01 at. 15:52:44
Din blogg/hemsida: http://www.rosida.blogg.se
Annie

Vad söker man på för att få upp ett sånt nitarmband?

Svar: till detta sökte jag nog på typ .. "studded gold bracelet" eller något sådant! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-22 at. 00:04:07
Nicole

Fynda inne på blingio.se! :)

Svar: Tack C: du är inte intresserad av lite hjälp med hemsidan? design och sådant? :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-22 at. 17:12:46
Din blogg/hemsida: http://blingio.se
Nicole

Haha vad menar du? Behövs det designhjälp eller? Tycker den är ganska fin som den är :P DEt sköter vi själva me.

Svar: tänkte bara eftersom att designen verkar inte riktigt genomtänkt :o men sedan kan det vara att chrome är lite konstigt också - men jag tycker ju att den är liiite för långsam. det här med att det ska vara ett javascript eller vad det är som gör att sidan aldrig laddas om, utan bara "interface:et", det tror jag kan göra att sidan buggas. kontakt-knappen fungerar inte att klicka på heller i chrome :(
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-23 at. 14:57:46
Din blogg/hemsida: http://xoxonicole.blogg.se/
Nicole

Hittade själv felet för kontakt knappen, så det är ordnat. För mig laddar allt upp superfort och jag har också chrome, den är testad i chrome och internet explorer.
Det är HTML5 och Flash som sidan är uppbyggd med. Inte javascript. Sidan laddar om om när man byter sida eller trycker F5 så jag vet inte vad du pratar om, jag har också läst webdesign och grafisk design. Du förklarar det inte så bra heller som konstruktiv kritik, så sa du inte en enda bra sak vilket var tråkigt.

Svar: ah, vad bra! :D tänkte bara säga det! kan vara så att jag har inte så snabbt internet här kanske, inte lika som du har? html5 kan ha med kodelementen att göra - att de inte funkar som de ska eftersom att de är kodade som "block" antar jag? eller det är väl den metoden du har använt va? :}
mm, det har du säkert gjort, och det har jag med, så jag menar inte på att något är fel - vill bara säga till så att du inte får problem. har ingenting med kritik att göra, vill inte få det att låta så heller.

var har du läst nånstans? :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-09-23 at. 20:34:21
Din blogg/hemsida: http://xoxonicole.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!