Get ready with me!

Hej! :} & förlåt för att det har varit så tyst på bloggen ett tag. Har haft lite att göra, plus att jag har haft så ont i magen att jag bara inte har orkat ansträngt mig ordentligt förrän idag. Har fått lite jobb gjorda denna vecka, men har lite kvar innan jag kan vara ledig igen. Usch - alltid är det någonting att göra, haha! :} Men sånt är livet. Spelade in en video där jag sminkar mig från start till början om ni är intresserade! x
 
 




frida söderquist

du är så sjuuukt söt! vill ba äta opp dig typ :D

Svar: haha tycker du? :DD awww, tack sötnos! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-04 at. 17:20:24
Din blogg/hemsida: http://fssstfoto.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!