Igår i Gamla Stan med Amanda

Åh, igår hade jag det supertrevligt på stan med Amanda! :} Vi pratade, lunchade, swatchade och promenerade i Stockholm och hade så mysigt. Vädret var perfekt också - även fast det kom en liten skur när vi var och promenerade runt i Gamla Stan. I vilket fall som helst, tog jag självklart med mig kameran och filmade en liten videoblogg som jag tänkte bjuda på! Enjoy the crazyness, haha!
 




ellen ~

HAHAHAH fan vad söt vido (a)

Svar: hihi, ja :D vi är söta! tack så mycket! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-19 at. 13:13:54
Din blogg/hemsida: http://heartnotes.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!