Ny kamera!

Jag har ju slagit till på en ny kamera för att kunna göra bättre videobloggar, och har än sålänge laddat upp en del på min Youtube-kanal hittills, både på engelska och på svenska. De svenska kommer jag att lägga upp även här på min blogg, så jag hoppas att ni kommer att uppskatta dessa! :} Glöm inte att kika i HD! x
 
 




† Lama

men herregud, vad söt du är :*

Svar: haha, naww :D tack så mycket! DU är söt gull! :*
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-08 at. 16:51:06
Din blogg/hemsida: http://baptiser.blogg.se/
e

hej , har bara en snabb fråga . de är inte så att du gör desigers gratis ?
för har fasnat på ett litet ställe, och vet inte hur man fixar de. om du ser min header, den är i kanten , och ska bara ha den över inläggen.

Svar: hej! :} nej, tyvärr hinner jag inte göra några designer gratis i nuläget.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-09 at. 18:42:59
Din blogg/hemsida: http://photolaughlivemilia.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!