Pink Grapefruit by Neutrogena

Blev tillfrågad för ett par dagar sedan av min kompis att göra en slags recenssion av mina Neutrogenaprodukter, så jag tänkte att istället för att skriva ett inlägg så tänkte jag göra en video där jag berättar och recenserar istället! :}
 
 
 
- Självklart matchar jag ju Neutrogena-förpackningen med min lika orangea tröja, haha! -




Marie

Jag har en liten fråga, fast den har inte att göra med hudvårdsprodukterna. Vart har du köpt fågelhalsbandet, det är hur fint som helst!! :D Kram

Svar: det är köpt på åhlens förra året typ :O ..
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-11 at. 12:10:44
Malin Wallin

Har mejlat dig angående bloggdesign nu! :D

Svar: ja, jag såg det! :D spännande!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-12 at. 13:50:41
Jonna Erlandsson

sv: hahah men eller hur!

Svar: haha, kram på dig! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-13 at. 15:23:56
Din blogg/hemsida: http://jonnaerlandsson.se/blog



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!