Shoppingspree!

Har suttit i princip hela dagen och internetshoppat via Ebay! :} Har hittat massvis med fina saker, men det är ju så dumt att det tar så lång tid innan sakerna landar i brevlådan. Är ni intresserade så lägger jag upp ett kollage lite senare? Kvällen kommer att tillbringas framför Svensson Svensson förmodligen, kanske lite Fire Emblem också - var jättelängesedan jag faktiskt spelade spelet. Men jag tror att jag vill fortsätta titta på walkthrough:en klart innan jag själv sätter igång, det är så himla svårt! 
 
Mina två favoriter; Lord Pent & Louise - supersöta! ♥







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!