The Black Pearl

Vilken även är en av mina favoritfilmer, är även ett riktigt snyggt nagellack ifrån L.A. COLORS, som jag köpte för ett tag sedan ifrån Nelly. Riktigt snyggt grafitgrått nagellack med lite ljusgrått glitter i. Jag föredrar egentligen inte glitter i mina nagellack, utan gillar matta, krämiga nyanser av nagellack, men fastnade för detta. Tyvärr sitter det inte speciellt länge på, riktigt synd. Priset för ett sådant här tror jag ligger på 30 kronor, men är inte säker. Fynd!
 




Josefine

Jättefina naglar! :)

Svar: men oj, tack så mycket! :* söt du är!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-08-01 at. 20:54:23
Din blogg/hemsida: http://jjosefiiineslife.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!