14 december

Det är så skönt att få ha lite semester och få vara hemma ett tag! :} Så skönt att inte behöva stressa inför skolan eller någonting sådant. Spännande med vad som kommer att hända till nästa termin - har ju visserligen kommit in på en utbildning vid samma universitet här i Örebro, så jag kommer inte att behöva flytta, men jag vill ju helst jobba. Såg schemat idag för nästa termin och höll på att svimma, haha! Galet mycket mer att göra än vad vi har haft att göra hittills i pluggväg. Men vi får se om jag kommer att behöva läsa allt detta, eller om jag inte kommer att behöva. Allting beror på när jag kommer att få jobb. Och om jag kommer att behöva flytta etc. Mycket att tänka på just nu, men det kommer att lösa sig! Nu ska mamma och jag äta lunch tillsammans, och sedan ska jag klippa mig!
 
{ Så här såg det ut för några timmar sedan från vår balkong - tjusigt, men kallt! }