My Pet Peeves!

Filmade en video imorse där jag berättar om mina irritationsobjekt, haha. Det är en så kallad "TAG-video" som går runt på Youtube just nu, så jag tänkte att det kanske kunde vara kul att filma en sådan. Berättar ju på ett lättsamt och roligt sätt förstås! Kika gärna om ni har tid och lust, då skulle jag bli glad! :>
 




Frida Söderquist

hahahahah fan vad du är skön! håller med om EXAKT allt, herregud :D

Svar: haha, men åh, tack sötnos! :D dööör! vill göra flera såna här videos, men vet liksom inte bara om exakt vad jag ska snacka om hahahah!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-19 at. 19:23:34
Din blogg/hemsida: http://fssst.devote.se/
Emma - photography

Hahaha!! Så jävla bra! :D

Svar: hahha, åh, tack sötnosen! :D <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-19 at. 19:32:25
Din blogg/hemsida: http://emmajjohanssson.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!