Wanties från Kappahl!

Hittade lite tidigare i veckan några pressbilder från Kappahls vårkollektion. Kolla bara på snyggingarna! :} Kan knappt bärga mig. Nyhet antar jag också är att de kommer att lansera skor? Och ett par riktigt snygga sådana också. Mums! Den guldiga och vitstickade tröjan ser också supermys ut. Måste verkligen ta mig en ordentlig titt nästa gång jag befinner mig i närheten av en Kappahlbutik. Måste ju helt enkelt bara ge dem tummen upp för dessa snygga plagg - wow!
 




j u l i a

supersnyggt! brukar inte kolla in så mycket på Kappalh men dessa plagg var riktigt fina :)

Svar: näääh, inte jag heller typ, men dessa D: oj oj!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-15 at. 14:58:16
Din blogg/hemsida: http://barajuliiaa.blogg.se
Anonym

Kappahls har haft skor tidigare, men inte på nätet. :)

Svar: aha, det visste jag inte om! D:
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-15 at. 15:19:24
Maria - Passion for heels and fashion

Det har funnits ballerinaskor hos Kappahl i något år nu, i alla fall i våra butiker ;) Den där jackan är ju hur snygg som helst! Ska lätt köpa den när den kommer ut i butik!

Svar: aha, jag har inte sett några D:? kanske har missat det bara, hihi. jaaa, snygg som fan!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-15 at. 17:53:22
Din blogg/hemsida: http://shoemania.se
Elin

Superhärlig blogg!

Svar: men naw, tack så mycket! :D jag glad blir du! :}
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2012-12-15 at. 23:47:14
Din blogg/hemsida: http://stylemefamous.devote.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!